Retourbeleid

Ons retourbeleid is bindend en moet altijd worden afgeleefd.

We hanteren een retourtermijn van 14 dagen, wat betekent dat je binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling een retourzending kunt aanvragen.

Om in aanmerking te komen voor een retourzending en 100% restitutie, moet je artikel aan de volgende voorwaarden voldoen:

  • Staat van het product : Het gekochte artikel moet in dezelfde staat verkeren waarin je het hebt ontvangen (inclusief labels en in de originele verpakking). Het mag niet gebruikt, gewassen, beschadigd of veranderd zijn. Het product wordt gecontroleerd op schade die door de klant wordt veroorzaakt en een product dat door jou beschadigd wordt veroorzaakt, wordt niet geaccepteerd.
  • Periode : Retouraanvragen moeten binnen 14 dagen na ontvangst van het product worden aangevraagd.
  • Bewijs van aankoop : Bewaar een kopie van je aankoopbon of ordernummer en toon dit als bewijs van aankoop indien nodig.
  • Bewijs : Voeg altijd een duidelijke reden + foto's van je bestelling toe om aan te tonen dat ze in nieuwstaat en ongebruikt zijn.
  • Hygiëneproducten : Producten zoals ondergoed, lingerie, kousen, verzorgingsproducten zoals haar- en huidverzorgingsproducten en persoonlijke producten zijn uitgesloten van het retourbeleid van Lovozo. Dit heeft te maken met hygiëne en het feit dat persoonlijke producten niet doorverkocht mogen worden. Deze producten kunnen niet worden geaccepteerd en niet worden geaccepteerd.
  • Gepersonaliseerde producten : Gepersonaliseerde producten kunnen ook niet substantieel worden, omdat ze niet doorverkocht kunnen worden aan andere klanten.
  • Verkoop artikelen : In verband met sommige hoge kortingen accepteren wij geen retourzendingen voor sales artikelen. Deze items worden uitsluitend als verkoop beschouwd en komen niet in aanmerking voor restitutie. Als je een 1+1 gratis aanbieding hebt ontvangen, is het ook niet mogelijk om het product te retourneren.

Retourbeleid:

  • Communicatie : Neem altijd vooraf contact op met onze klantenservice via: info@lovozo.de of via het contactformulier dat hier beschikbaar is om toestemming voor de retourzending en instructies voor de retourzending te verkrijgen. Het retourformulier moet worden afgedrukt en bij het pakket worden toegevoegd.
  • Terugbetaling : Om een ​​terugbetaling te ontvangen, moet je het pakket terugsturen naar ons magazijn.
  • Retourkosten : Jij als klant draagt ​​de retourkosten van je bestelling.
  • Track & Trace : Je retourzending moet zijn voorzien van een Track & Trace-nummer dat je met ons deelt. Zo kunnen wij precies zien wanneer je retourzending bij ons is aangekomen en kunnen we je geld terugstorten. Zonder Track & Trace-nummer kunnen we je zending niet controleren en vervalt je recht op restitutie, omdat we niet kunnen zien of je bestelling daadwerkelijk in ons magazijn is aangekomen. Stuur ons een foto van de trackingcode op de dag van verzending.

Als je retouraanvraag wordt goedgekeurd, ontvang je een retourformulier. Naar waar u de bestelling moet sturen.

Retourzendingen die zonder retouraanvraag en -autorisatie naar ons worden teruggestuurd, worden niet geaccepteerd en uw recht op restitutie vervalt.

Schade en problemen:

Helaas kan je product tijdens het transport beschadigd raken. Controleer je bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact op met ons op als het artikel defect of beschadigd is of als je een verkeerd artikel hebt ontvangen, zodat we het probleem kunnen beoordelen en oplossen.

Voor de snelste oplossing stuur je ons een e-mail met foto's waarbij het bestaande onderdeel of het ontbrekende geleverde product duidelijk te zien is.

Bij defecte of verkeerd geleverde producten sturen we altijd eerst gratis een nieuw pakket, zodat je krijgt waar je voor betaald hebt. Helaas kunnen we je geld niet terugbetalen. Als de tweede keer een defect is, betalen we het volledige aankoopbedrag terug of stuur je het terug.

Als je niet tevreden bent met dit beleid, heb je altijd de mogelijkheid om het defecte of verkeerd geleverde product op eigen kosten terug te sturen naar toestemming van onze afdeling. In deze situatie gelden de normale retourvoorwaarden, die je op deze pagina kunt vinden.

Let op : Wij bieden geen retouren of ruilingen aan voor vertragingen. Als u vragen of zorgen heeft over ons retourbeleid, neem dan contact op met onze klantenservice via info@lovozo.de. Wij zijn er om je te helpen!

Ruilen van producten:

Als je een artikel wilt ruilen, vragen we je eerst het artikel dat je te storten heeft en zodra de retourzending wordt geaccepteerd, het nieuwe artikel apart te kopen.

Annulering van een bestelling

binnenshuis een bestelling is geplaatst, wordt deze onmiddellijk klaargemaakt voor verzending door onze systematische systemen. Daarom is het helaas niet mogelijk om een ​​afgeronde bestelling te annuleren. Als je zorgen maakt over het product dat je hebt ontvangen, bieden we een eenvoudige retourprocedure aan. Je hebt het recht om je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren voor een volledige terugbetaling.


BELANGRIJK : Weiger ons pakket niet aan de deur. Als je dat wel doet, wordt het pakket in de meest voorkomende gevallen en moeten we de kosten plus portokosten in rekening brengen. Dit levert ook voor niet-afgehaalde pakketten van pakketten die niet door u zijn afgehaald. Controleer daarom altijd zorgvuldig de tracking van het pakket of neem contact op met onze klantenservice.

restituties:

We informeren je zodra we je retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd. Als de retourzending wordt goedgekeurd, ontvang je binnen 3-5 werkdagen automatisch je geld terug via je oorspronkelijke betaalmethode. Houd er een rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat uw bank of creditcardmaatschappij de restitutie verwerkt en verwerkt heeft. Als het langer dan 15 werkdagen geleden is dat we je retourzending hebben goedgekeurd, neem dan contact op met ons op via info@lovozo.de.

Recht op 100% restitutie

We streven ernaar om je bestelling binnen een periode van 7-14 werkdagen te leveren. Mochten onvoorziene omstandigheden van vertragingen defecten veroorzaken in een storing van meer dan 14 dagen, dan gegarandeerd wij dat de klant recht heeft op een volledige terugbetaling, massa de reden voor de vertraging.

Informatie:

Zoals vermeld op onze verzendpagina , werkt Lovozo met verschillende leveranciers uit China en verzenden wij hun producten rechtstreeks vanaf de leverancier. Hierdoor kunnen wij aanzienlijk besparen op transport-, opslag-, verpakkings- en verzendkosten en de producten tegen de beste prijs aanbieden.
Dit betekent dat ons retourbeleid anders is dan je misschien gebruikelijk bent. Aangezien ons magazijn zich in Azië bevindt, moet je het pakket terugsturen naar het magazijn van de leverancier in China.

Zoals vermeld in ons verzendbeleid is Lovozo op geen enkele manier verantwoordelijk voor de kosten van het retourneren van een product of producten.

Houd hier rekening mee als je meerdere producten koopt die je misschien wel wil proberen maar niet wilt houden.