Retourbeleid
Vraag een retourzending aan door een e-mail te sturen naar info@lovozo.nl met vermelding van de reden voor de retourzending en als bijlage foto's of video's van het product. Na goedkeuring sturen we je het adres van het dichtstbijzijnde fulfilmentcentrum waar je het product naartoe kunt sturen.
Voeg een Track & Trace nummer bij je retourzending, want wij zijn niet verantwoordelijk voor verloren of vermiste pakketten. Wij verstrekken geen retourlabels en vergoeden je verzendkosten niet.
Na ontvangst van je pakket zullen we het product inspecteren en na goedkeuring een volledige terugbetaling doen naar je oorspronkelijke betaalwijze. Volg de bovenstaande instructies zorgvuldig op om problemen en/of vertragingen met je terugbetaling te voorkomen.
Ons retourbeleid dekt alleen fabricagefouten, niet:
- Accidentele schade
- Onjuiste verzorging
- Normale slijtage
- Verslechtering van kleuren en materialen door blootstelling aan zonlicht
- Retouren/omruilingen van producten die in contact zijn geweest met water worden niet geaccepteerd.
Je kunt je geld terugkrijgen als:
- Het door jou gekochte product niet in orde is.
- Je het product niet binnen 60 werkdagen hebt ontvangen.
- Het product word geroutineerd binnen ons 14 dagen retour termijn
Opmerkingen:
* De volgende artikelen kunnen niet geretourneerd of geruild worden: Bodysuits, crèmes, shampoos, patches en alle andere lichaamsproducten. Vanwege nieuwe hygiënevoorschriften kunnen we deze na gebruik niet meer accepteren.
* Artikelen moeten in de originele verpakking en in perfecte staat worden geretourneerd.
* Restituties worden gewoonlijk binnen 3-5 werkdagen na ontvangst van de retourzending uitgegeven. Zodra de terugbetaling is uitgegeven, ontvang je een bevestigingsmail.
* De klant wordt niet meer in rekening gebracht dan de verzendkosten (dit is inclusief de retourzending).
Heb je geen terugbetaling ontvangen?
Houd er rekening mee dat we je het aankoopbedrag terugbetalen nadat je terugbetalingsverzoek is goedgekeurd, wat betekent dat het geld onmiddellijk onze rekening verlaat. Als je je terugbetaling nog niet hebt ontvangen, controleer dan eerst je bankrekening. Of neem contact op met je creditcardmaatschappij, want het kan enige tijd duren voordat je terugbetaling is verwerkt. Neem vervolgens contact op met je bank. Er is vaak een verwerkingstijd voordat je terugbetaling is geboekt. Dit kan soms wel 30 dagen duren.
Als je al deze stappen hebt gevolgd en nog steeds je terugbetaling niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op.